به وبلاگ من خوش آمدید
دل نوشته های من 1
عشق 1
بهترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان 1
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرای ایرانیان و آدرس irdown.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 54504
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



1


 


این نرم افزار با کاملترین و جدیدترین درایورهایی که در خود دارد ، باعث می شود تا شما بدون پیمودن راه های طولانی برای به روز رسانی درایورهای سخت افزاری خود، تنها با چند کلیک به سرعت آنها را آپدیت نمایید. یکی از اصلی ترین دلایل برتری این نرم افزار به نرم افزارهای مشابه خود و البته حجیم تر بودن آن، دارا بودن تمامی نرم افزارهای سخت افزاری جدید در خود می باشد که شما می توانید برخلاف سایر نرم افزار که به صورت آنلاین هستند، سیستم خود را در حالت کاملا آفلاین به روز کنید.



ادامه مطلب



 


با نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های آندروید خود را بصورت تمام صفحه در کامپیوتر ها و تبلت ها اجرا کرده و بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین آندروید و ویندوز سوئیچ کنید. همچنین می توانید آیکون های برنامه های آندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط این برنامه میتوانید نرم افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت آندروید، دقیقا به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید.

اجرای برنامه و بازیهای آندروید بر روی ویندوز BlueStacks 0.7.8.850


توسط نرم افزار Bluestacks می توانید آنچه پیش از این روی گوشی خود یا دوستان می دیدید از این پس بر روی کامپیوتر و پیش رویتان ببینید، که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید. علاوه بر این، قابلیت همگام سازی برنامه به شما این اجازه را می دهد تا از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بتوانید روی رایانه خود پشتیبان بگیرید.

از قابلیت های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اجرای بازی ها و برنامه های آندروید در ویندوز و تبلت ها
کاربرد آسان و سریع
دارای تمامی ویژگی های آندروید
پشتیبانی از بسیاری برنامه های آندروید
دارای گرافیک بالا و HD
برنده جایزه در CES
قابلیت همگام سازی برنامه
امکان پشتیبان گیری از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بر روی کامپیوتر
دارای گدجت برای ویندوز 7
امکان اتصال به اینترنت
و …


ادامه مطلب



دانلود رایگان با لینک مستقیم بازی ماشین سواری و هیجان انگیز RE-VOLT 2 Best RC 3D Racing


دانلود بازی اندروید RE-VOLT 2 Best RC 3D Racing


RE-VOLT 2 Best RC 3D Racing بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز است که یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک مسابقه است که توانسته در سایت ها مختلف از جمله گوگل پلی امتیاز فوق العاده 4.5 را از دید کاربران بگیرد که نشان از رضایت زیاد کاربران از این بازی است. ماشین های موجود در این بازی کاملا شبیه نمونه واقعی آن هستند و بر اساس دنیای واقعی قدرت آن ها تنظیم شده که می تواند گیمر را به خوبی درگیر انتخاب ماشین کند . در بازی RE-VOLT 2 Best RC 3D Racing گروه های مختلف ماشین از جمله ماشین های فرمول 1 و کامیون ها نیز وجود دارند که می توانید به عنوان مثال با یک کامیون به رقابت با ماشین های اسپرت بروید.
در بازی این امکان را دارید تا ماشین خود را آپگرید کرده و آن را از قسمت های مورد علاقه خود مثل سرعت قوی تر کرده تا بتوانید در مراحل بالاتر که مطمئنا حریفان سرعت و قدرت بیشتری دارند از آن ها پیشی بگیرید و خود را به عنوان نفر اول مسابقات معرفی کنید. بازی RE-VOLT 2 Best RC 3D Racing دارای 2 بخش است که اولی بخش Challenge Mode است که در آن کاربران می توانند یکی از مراحل را انتخاب کرده و دوباره از بازی کردن آن مرحله لذت ببرند این مراحل ادامه دار نیست و با پایان هر مرحله می توانید مرحله دیگری را انتخاب کنید و همچنین در این بخش می توانید امتیازات و کاپ هایی را که گرفته اید مشاهده کنید و مراحلی را که می خواهید امتیاز بیشتری بگیرید را از اول آغاز کنید.حالت دوم بازی Grand Prix Mode یا بخش جایزه بزرگ بازی RE-VOLT 2 Best RC 3D Racing است که می توان کاپ ها و تورنمنت های مختلفی را برگذار کرده و در آن به رقابت با حریفان انتخاب شده بپردازید.

 

دانلود بازی اندروید RE-VOLT 2 Best RC 3D Racing




دانلود تریلر فیلم Jack Ryan Shadow Recruit 2013


نام فارسی : جک رایان ، سایه تازه سرباز

ژانر : اکشن ، درام ، هیجان انگیز

فرمت : MP4

حجم : 47mb

زبان : انگلیسی

زمان : 2 دقیقه و 9 ثانیه

کیفیت : Bluray 720p

کارگردان : Kenneth Branagh

ستارگان : Keira Knightley , Kevin Costner, Chris Pine

خلاصه داستان : داستان فیلم Jack Ryan Shadow Recruit 2013 در دوران معاصر روی می‌دهد . رایان این بار می‌کوشد یک توطئه تروریستی مالی را که توسط روس‌ها طراحی شده ، خنثی کند و …

 

دانلود تریلر فیلم Jack Ryan Shadow Recruit 2013




 

دانلود بازی فلش Jack Smith


بازی آهنگری جک اسمیت یا به اختصار Jack Smith یکی از شاهکار های خلاقانه و بسیار جذابی بوده که توسط شرکت Flipline Studios طراحی و منتشر شده است. داستان و محتوی اصلی این بازی در مورد آهنگری بسیار ماهر , با شخصیت حیوانی به نام Jack بوده که در زمان های دور و در دوره ی پادشاهی عادل میزیست. ولی در این میان دستیاری به نام Dudley افکار شومی را در سر می پروراند و در نهایت به قصد آسیب رساندن به سرزمین , پرنسس را به طور ناگهانی و با بی رحمی هر چه تمام تر از این سرزمین می رباید.

Jack نیز با مشاهده این ماجرا تصمیم می گیرد تا تمامی مهارت های خود را به کار گیرد تا پرنسس به قصر پادشاهی برگردانده شود. ولی او هیچ مهارتی در جنگ نداشته و با ساخت سلاح هایی همانند شمشیر برای نیرو های قصر به این کار می پردازد. ممکن است در ابتدا ساخت این سلاح ها کار ساده ای به نظر برسد ولی با پیشرفت مراحل زمان ساخت نیز کاهش می یابد و میبایست دقت عمل دو چندان شود. هم اکنون می توانید بازی سرگرم کننده JackSmith را به صورت فایل فلش ( Swf ) با حجمی باورنکردنی و بدون نیاز به کرک دریافت کنید.

 

حجم : 6 مگابایت

دانلود بازی فلش Jack Smith




دانلود تریلر فیلم RoboCop 2014


نام فارسی : روبوکاپ

ژانر : اکشن ، جنایی ، علمی تخیلی

فرمت : MP4

حجم : 51mb

زبان : انگلیسی

زمان : 2 دقیقه و 30 ثانیه

کیفیت : Bluray 720p

کارگردان : José Padilha

ستارگان : Joel Kinnaman, Douglas Urbanski

خلاصه داستان : در فیلم RoboCop 2014 الکس جی مورفی ( Joel Kinnaman ) پلیس وظیفه شناس بازی است که در حین انجام یک ماموریت مهم تا آستانه مرگ پیش می رود. دانشمندان با همکاری اداره پلیس، با انجام یک عمل جراحی بی نظیر مانع از مرگ وی شده و بخش اعظم بدن وی را با کمک آهن آلات مرمت می کنند. آلکس مورفی پس از بهبودی، تبدیل به موجودی نیمه آهن و نیمه انسان می شود و قدرت تازه ای کسب می کند و …

 

دانلود تریلر فیلم RoboCop 2014




اگر رایانه شما ویروسی شده و آن ویروسها را با یک آنتی ویروس پاک کردید ولی هنوز آثار ویروس در رایانه شما به چشم می خورد دانلود این برنامه را به شما پیشنهاد می کنم. این نرم افزار با یک روش نوین تمام و یا بیشتر ویروس ها و ورم های کامپیوتر شما را از بین می برد.

 

ویروس کش

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار RRT Remover Restrictions v2.0 :
+ قابلیت برگرداندن Folder Options
+ قابلیت برگرداندن Registry Tools
+ قابلیت برگرداندن Task Manager
+ قابلیت برگرداندن Hidden File
+ قابلیت برگرداندن Run Command
+ قابلیت برگرداندن Windows Firewall
+ قابلیت برگرداندن Show Desktop
+ قابلیت برگرداندن Show TaskBar
+ و ...

yekmobile.com دانلود - Download Link
yekmobile.com  حجم :

128 Kb


 منبع



« نسخه Early Access و کرک شده 3DM »

Might Magic X Legacy  عنوان یک بازی حماسی و نقش آفرینی است اول شخص است که در اکتبر سال 2013 توسط Ubisoft ساخته شده  و Limbic Entertainment برنامه توسعه پذیری آنرا بدست گرفت. سبک بازی استراتژی بوده و همانطور که از نام بازی مشخص است نیروهای سحر و جادو در این بازی دخیل هستند. در این بازی شما باید گنجینه های جادویی باستانی را جمع آوری کنید. در پی حوادث های دیدنی و جذاب در بازی زیبای Might & Magic® Heroes® VI شما در چهار حزب ماجراجویانه بازی میکنید و دسیسه و اتفاق هایی در داخل و اطراف Karthal اتفاق میفتد که باید به آن ها خاتمه دهید. بازی از گیم پلی خوبی بهره میبرد و بازی چون بیشتر با حالت تخیلی آمیخته شده است میتواند جذابتر به نظر برسد. کنترل  یک تیم از چهار ماجراجوی و انتخاب در میان چهار نژادهای مختلف و وجود دوازده کلاس مختلف که هر یک دارای مهارت های منحصر به فردی هستند از ویژگی های این بازی است. کشف یک بخش جدید از آشان : کاوش های شبه جزیره Agyn - یک محیط ناشناخته ، کاملا جدید در دنیای سحر و جادو از بخش های دیگر این بازی است. شما میتوانید بازی زیبای Might Magic X Legacy را بصورت مستقیم دانلود کنید.

دانلود بازی سحر و جادو میراث - Might Magic X Legacy Early Access v1.1.1 PC Game

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8 (all 32/64 bits versions) 
  • پردازنده: Intel Core 2 Duo E7300 @ 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 5200+ @ 2.7 GHz 
  • حافظه: 4 GB RAM 
  • گرافیک: nVidia GeForce 8800GT or AMD Radeon HD3870 (512MB VRAM with Shader Model 4.0 or higher) 
  • آداپتور گرافیکی: DirectX Version 9.0c 
  • فضای آزاد هارد دیسک: 5 GB 

 

 

 

 

تمام بخش ها را دانلود کنیددانلود
حجم کل: 2.73 GB
رمز عبور فایل : www.fdl.ir

لینک دانلود حجم
دانلود رایگان از لینک (http://dl2.fdlserver.com/dl17/Might-&-Magic-X-Legacy-www.fdl.ir.part1.exe)بخش اول 1 GB
دانلود رایگان از لینک (http://dl2.fdlserver.com/dl17/Might-&-Magic-X-Legacy-www.fdl.ir.part2.rar)بخش دوم 1 GB
دانلود رایگان از لینک (http://dl2.fdlserver.com/dl17/Might-&-Magic-X-Legacy-www.fdl.ir.part3.rar)بخش سوم 748 MB


+ نوشته شده در سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:بازی کامپیوتر,ساعت 12:31 توسط سیاوش |

winnter

screen saver زمستان, سه بعدی و بسیار دیدنی. با این محافظ صفحه نمایش می توانید به اوج زیبایی زمستان پرواز کنید.

قابل اجرا: Windows 95/98/ME/2000/XP
حجم: 4.2 مگا بایت

دانلود برنامه



+ نوشته شده در یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:WINTER 3D SCREENSAVER,دانلود اسکرین سیور,دانلود برنامه,دانلود نرم افزار,ساعت 12:20 توسط سیاوش |

easy3d-1.jpg

برنامه ی بسیار راحت که فقط در چند دقیقه یک screen saver برای خود بسازید ... برنامه ای بسیار راحت و جذاب که حتی شما می توانید به صورت یک فایل نصب INSTALL هم درست کنید. فقط در چند دقیقه یک screen saver برای خود بسازید
با وارد کردن چند عکس و تصاویر دلخواه خود در این برنامه و به کمک ابزار آن می توانید screen saver های سه بعدی ایجاد کنید.

ویندوز: Win98,WinME,WinXP,Windows2000,Windows2003
حجم: 6232 کیلو بایت

دانلود برنامه

 

 




نرم افزار UltraVNC 1.1.8.9 - نرم افزار راه اندازی شبکه های خانگی
نرم افزار O&O DiskRecovery 8.0 Build 345 - نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد و فلش
نرم افزار اتصال به پرینتر برای گوشی های اندرویدHP ePrint v2.1.1
نسخه 20 از مرورگر قدرتمند فایرفاکس Mozilla Firefox 20.0 Final All In One
دفترچه خاطرات در اندروید با برنامه Happy Diary v2.04.06
مشاهده کانال های دیجیتالی با نرم افزار BlazeVideo HDTV Player 6.6
نرم افزاری برای رمز گذاشتن در گوشیهای آندروید Smart AppLock 3.0.0
نرم افزار KMPlayer 3.6.0.85 Final - نرم افزار پخش فیلم و موسیقی
نرم افزاری برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها از حافظه های USB به کامپیوتر USB Disk Security 6.3.0.10
نرم افزار DriverPack Solution 13 R388 Full Edition Support Driver Windows 8 x86/x64 - نصب درایور انو
نرم افزاری برای اجرای برنامه و بازیهای آندروید در ویندوز -BlueStacks 0.7.18.921
دانلود بازی اندروید RE-VOLT 2 Best RC 3D Racing
دانلود تریلر فیلم Jack Ryan Shadow Recruit 2013
دانلود بازی فلش Jack Smith
دانلود تریلر فیلم RoboCop 2014
نابود سازی ویروس ها بوسیله نرم افزار RRT Remove Restrictions v2.0
دانلود بازی سحر و جادو میراث - Might Magic X Legacy Early Access v1.1.1 PC Game
گن لاغري اسليم ليفت SLIM N LIFT
WINTER 3D SCREENSAVER
Easy 3D Creator 3.0.0.2i